گاو رو پیدا کن 🐄 :: سیب آبی

webcodes

سیب آبی

سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

سلام 👋

 

سریع میرم سراغ اصل مطلب ( ادامه مطلب )

به سایت Find the Invisible Cow بروید و بازی رو شروع کنید 🏁

در اصل این همون بازی ای هستش که یک چیزی رو پنهان میکردیم و به یک نفر دیگه می گفتیم برو و پیداش کن  و هرچی نزدیک تر میشد محکم تر به ظرفی یا چیزی میزدیم.

 

 

وقتی بازی رو شروع میکنید ، صدای 🔊 گاو مانندی پخش میشه.🐄

 

اگر با گوشی هستین 📱: با انگشت 👉 رو صفحه بگردید تا جایی که صدا خیلی بیشتر بشه و گاو رو میتونید پیدا کنید.

 

اگر هم با سیستم هستین 💻 : کافیه نشانگر موس 🖱 رو به اطراف ببرید و با زدن کلیک چپ موس ، گاو رو پیدا کنید.

 

درضمن از منوی Find a میتونید حیوان های مختلفی انتخاب کنید . ( وقتی به 5 امتیاز برسید ، بز براتون باز میشه و وقتی به 50 برسید حیوان اخر باز میشه که خودم نمیدونم چی هست | ممنون از #نویسنده_آشنا که این نکته رو بهم گفت )

 

همین

خیلی باحاله 🤩 🤣

نظر و لایک یادتون نره heart 💬

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۵ ق.ظ | معرفی سایت
نویسنده : ARN
تاکنون ۸ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
mahdi beiki | شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ | ۱۰:۴۶

چقد خوف 
چقد خفن
چقد عمیق 😂😂

خواهش میکنم 🌹🙏
نویسنده آشنا | شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ | ۱۱:۰۷

گاو رایگان

بز ۵ امتیاز نیاز داره

حیوون آخر هم ۵۰ امتیاز باید جمع بشه تا باز شه.

بازی جالب و رو مخ برویی هست😄

 

عه خخخخ
خودم اینارو نمیدونستم
چه جالب
برم مطلب رو ویرایش کنم
ممنون
نویسنده آشنا | شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ | ۱۲:۱۱

حیوون اخر هم روباه هست

fox fox fox fox fox fox fox fox fox fox fox fox 😂😂

یه ترفند برای امتیاز جمع کردن هم بگم، با سیستم، مرورگر، بازی رو که باز کردید، صفحه رو از لحاظ ارتفاع کوچیک کنید که فقط اندازه دکمه بشه، اینطور راحت میتونید حیوون رو پیدا کنید و امتیاز جمع کنید!😉

واو روباه 
😂😂😂😂
#کد_تقلب 😁
ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ | يكشنبه ۲۴ مرداد ۰۰ | ۱۳:۰۱

جالبه 😂

ممنون از بازی خوبت 😂تموم مشکلاتمون حل شد😂

 

 

😂😂😂😂😂
خواهش میکنم
آریانا wu | جمعه ۲۹ مرداد ۰۰ | ۲۱:۰۸

چقدر باحال خخخخخ 

 

مرسی 

 

راستی منو میشناسید خخخخ

خواهش میکنم



؟؟؟؟
آریانا wu | يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ | ۲۰:۱۵

من همونیم که بی اکانت بودم و گفتم هک بلدی یا نه و بقیه ...

اهان اوشونید
خوش اومدید به بیان
آریانا wu | دوشنبه ۰۱ شهریور ۰۰ | ۲۰:۱۷

خخ مرسی 

M.M.R | شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ | ۱۵:۰۴

خخخخخخخخخ
خیلی باحال بود مرسی

خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سیب آبی

تیم سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ما در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق برای سیب آبی محفوظ است . هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ((قالب از نقل بلاگ))

برای دیدن نقشه وبلاگ کلیک کنید