xilisoft part 3 :: سیب آبی

webcodes

سیب آبی

سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

خب....


اینم قسمت سوم و اخر از آموزش نرم افزار xilisoft

 

برین ببینین و حال کنین


امیدوارم خوشتون اومده باشه


نظر و لایک یادتون نره.....

 

اینم لینک همه قسمت ها : 

 

xilisoft part 1

 

xilisoft part 2

 

xilisoft part 3

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۵۹ ب.ظ | xilisoft
نویسنده : ARN
تاکنون ۳ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
H.J پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ | ۱۰:۴۴

چرا کامنتامو پاک میکنین لعنتیا باید با واقعیت روبه رو بشین

چرا از ضعف های سایت تون میترسین و اونارو کتمان میکنیین؟؟؟

 

 

 

شرکت تجاری برادران جوان(به جز ممد)

من پاک نکردم
H.J پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ | ۱۱:۰۸

پس چرا نصف کلامت همین کامنت رو پاک کردی؟؟؟؟


داری تو روی همه دروغی واضح و آشکار رو میگی

 

 

شرکن نجاری برادران جوان(به جز ممد)

 

H.J پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ | ۱۲:۰۷

ببین برادر من شما الان دارین اونا رو نشون میدین

 

چرا الکی دارین ماس مالی میکنین؟؟

 

 

 

ولی وللش منم تند رفتم

 

شرکت تجاری برادران جوان (به جز ممد)

اقای جوان 

من اول قسمتی از نظراتتو پاک کردم ولی دیدم لازم به پاک نیست چون خیلی چیز بدی نگفتی و تبلیغت هم کار مارو کساد نمیکنه 

و تصمیم گرفتم درستش کنم و به حال اول برگردونمش

عذر میخوام

ولی لطفا بدون اجازه تبلیغ نکن

باتشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سیب آبی

تیم سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ما در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق برای سیب آبی محفوظ است . هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ((قالب از نقل بلاگ))

برای دیدن نقشه وبلاگ کلیک کنید