چند تا دست راست در کروم :: سیب آبی

webcodes

سیب آبی

سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

یه روز دیگه با افزونه

4 افزونه خیلی کاربردی دیگه میخوام بهتون معرفی کنم ( خودم ازشون استفاده میکنم )

تمام لینک ها اخر مطلبه 👇

 

همونطور که تو مطلب دارک مود گفتم ، باید برین تو نت بازار و افزونه رو دانلود کنین  حجمی هم نداره . به کیلوبایت میگین حجم؟؟ 

برو ادامه مطلب تا بقیش رو هم ببینی 

 

1. Adblock Plus

این افزونه کارش حذف کردن تبلیغات وبسایت هاس ( بصورت رایگان ) کارش عالیه و خوب حذف میکنه

 اینا ، اینه 👆

 

2. Avast Online Security

اینم که همتون میشناسین ، آنتی ویروس آواست 

اگر سایت خطرناکی رفتین این جلوتونو میگیره    با این خیالتون راحته   حتی براتون مشخص میکنه که فلان سایت امنه

حتما این یکی رو بریزین ( برای خودت میگم )

چه خوشگله 👆

 

3. Volume Master

اگر میخوای صدای آهنگی یا ویدئویی رو تا 600% بیشتر کنی  این افزونه رو دانلود کن . خییلییه 600% 😮

واقعا عالیه

 

الان دان کن

 

4.Cut the Rope

اینم یه بازی جهت سرگرمی   همون اومنوم خودمونه 

اینم سریع برو دان کن لازمت میشه

 

یه تصویر از بازی👇

( بیان خراب شده ، نتونستم تصویر بزارم )

ولی من که دست بردار که نیستم و شمارو ناامید نمیکنم ( 😅 )

لینک از گوگل درایو : https://drive.google.com/file/d/1Wn2MPk-4RRIxen4bIUcHrBskAtj088Yp/view?usp=sharing

لینک افزونه ها :

1.Adblock Plus

 

2.Avast Online Security

 

3.Volume Master

 

4.Cut the Rope

 

آموزش ریختن افزونه ها رو هم از مطلب دارک مود بیاموز : دارک مود

تو نظرات بگو چنتارو ریختی تا ما هم بیشتر افزونه باحال و خفن معرفی کنیم 😉

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ | مرورگر کروم
نویسنده : ARN
تاکنون ۴ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
M.M J. | شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ | ۱۱:۰۴

نه خوشم امد افرین همینو ازت انتظار داشتم😎😁💚😍😻

هع
M.M J. | شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ | ۱۱:۰۴

خیلی خفن بود نرم افزارا دمت گرم رفیق😍💚💚😍😻👏😁

خواهش میکنم
mahdi beiki | شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ | ۱۱:۰۵

جالبه 👌👍

بله
👑H.J👑 چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ | ۱۷:۴۱

من فق با اولی هال میکنم ک عونم قبلا داشم ولی مطلب خوبی بود

-خاص

-کوتاه

-زیبا


چن بعضیا در خاست کردن دیگه اخر پیامم نمینویسم: شرکت تجاری رزین گستر شرق و شرکا(وابسته به سهامی خاص)

  😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سیب آبی

تیم سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ما در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق برای سیب آبی محفوظ است . هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ((قالب از نقل بلاگ))

برای دیدن نقشه وبلاگ کلیک کنید