نیما ، علی ، فرشید پاسخ میدهند ؟! :: سیب آبی

webcodes

سیب آبی

سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

این هم چالشی که کلا بین بیانی های عزیز زیاد شده

خب ما چون سه نفریم   هر سه نفرمون هم پاسخ دادیم

تمام جواب ها از ته دله

بریم که رفتیم

به نام خداوند یکتا

 

1. دستچپ یا دست راست ؟

علی : با افتخار چپ دست

نیما : من نیز با افتخار دست چپ

فرشید : دست راست با قدرت

 

2.نقاشیتون در چه حده ؟

علی: بدک نی

نیما : نقاشیم هم بده هم دوست ندارم کلا نقاشیو

فرشید : نقاشیم با دست خیلی خوب نیست ولی با نرم افزار سعی کردم خوب باشه

 

 

3.اسمتون رو دوست دارید ؟

علی : از این بهتر نمیشه نام امیر المومنین

نیما : بله کاملا

فرشید : بله قطعا خورشید بلند مرتبه رو مگه میشه دوست نداشت؟

 

4.شیرینی یا فست فود ؟

علی : فست فود قاعدتن

نیما : فست فود رو عشقه

فرشید :هردوشون رو دوست دارم ولی فست فود بهتره

 

5.دوست دارید همسر آیندتون قدش چند سانت باشه ؟

علی: چمدونم 

نیما : هرجور صلاحه

فرشیذ: وقتی بخوام زن بگیرم بهش فکر میکنم

 

6.عمو یا دایی ؟

علی: هیچکدام را ندارم

نیما : قاعدتاً هردو

فرشید:عمو چون دایی ندارم

 

7.خاله یا عمه ؟

علی: هردو بینشون فرقی نیس

نیما : مجدداً هردو

فرشید: هردوشون

 

8.عدد مورد علاقتون ؟

علی: 10

نیما : 1

فرشید : 8

 

9.اولین وبلاگی که ساختم رو حذف کردم ؟

علی: خیر  البته اولش تو یک بلاگ دیگه مطلب مینوشتم که هنوز هم هست ولی خودم تصمیم گرفتم وبلاگی مستقل بزنم

نیما : خیر اولین بلاگم سیب آبی هست ولی یک دوره مدرس و ضبط کننده و ادیتور بلاگی که فرشید میگه بودم

فرشید : قبلا تو یک وبلاگ دیگه بودیم که خیلی زور میگفت و به قول خودش دیکتاتوره ولی الان تو اینجا هستم و فعالم

 

10.با کی بیشتر از همه توی بیان صمیمی هستی ؟

علی: همه

نیما : محمد مهدی بیکی

فرشید : همونی ک نیما گفته (من بهش میگم بیک)

 

11.خواننده مورد علاقتون؟

علی: چاووشی - علی زند وکیلی - گروه چارتار

نیما : همایون شجریان - محمد معتمدی ( اما در کل طرفدار موسیقی قشنگم نه خواننده یا ژانر خاصی )

فرشید : رضا بهرام

 

12.مترو یا قطار ؟

علی:قطار

نیما : قطار 

فرشید : خب برا چه کاری؟سفر یا شهر؟

 

13.شادی یعنی چی ؟ (از زبان خودت)

علی: یعنی حس امنیت و آرامش دیگران و خودت

نیما : آرامش و بی دغدغه بودن خودت و عزیزانت 

فرشید : داشتن عزت نفس و امنیت و نداشتن نگرانی از فردا 

 

14.سه تا از صفاتت ؟

علی: مهربان - کاملا صبور و انتقاد پذیر - خجالتی ( داره کم تر میشه )

نیما : نسبتاً پر حرف ( داره کمتر میشه )  - شاد و خوشحال و خندان 

فرشید : شخصیتی یا ظاهری کدوم؟

 

15.اگر دوست داشتی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی ؟

علی: خودوم

نیما : فقط و فقط خودم

فرشید : جای یکی بهتر از خودم که بعید میدونم وجود داشته باشه

 

16.الان از چی ناراحتی ؟

علی: اینکه خیلی چیزا مونده که یاد نگرفتم

نیما : سعی میکنم از هیچی ناراحت نشم 

فرشید : این که ای کاش از 5 سال پیش تو زمینه کامپیوتر کار میکردم

 

17.به چی اعتیاد داری ؟

علی: من معتاد نیستم ( پای سیستم خیلی میرم )

نیما : نمیشه اعتیاد بهش گفت ولی به برخی آموزش های خفن رایانه

فرشید : قبلا بازی ها ولی الان به هیچی اعتیاد ندارم 

 

18.اگر میتونستی یک جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی میگفتی ؟

علی: چطوری ایرانی؟ 😁

نیما : ایران اونجور که میگن کشور بدی نیست

فرشید : به امید روزی که فقر و جنگی نباشه

 

19.پنج تا چیز که خوشحالت میکنه ؟

علی: سلامتی - زندگی خوب - عاقبت بخیری - موفقیت - گواهینامه 

نیما : سلامتی - امنیت - موفقیت - باعث سربلندی خانواده شدن - اول شدن در دنیا

فرشید : هدیه گرفتن - معروف شدن - سلامتی و سربلندی - هیچ وقت شرمنده کسی نباشم - سلامتی خانوادم 

 

20.اگر به عقب بر میگشتی چه چیزی به خودت میگفتی ؟

علی: راه بزرگی در پیش داری

نیما : راه قبلی رو طی نکن

فرشید : نگران ایندت نباش

 

21.کدوم عادتت باعث ازار بقیس ؟

علی: قابل گفتن نیست 😁

نیما : نمیدونم ، باید بقیه بگن

فرشید : این رو باید شما بگین

 

22.صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنن چجوری اینکارو انجام میدن؟ 

علی: مثل بچه آدم ولی بیشتر اوقات با گوشی بیدار میشم

نیما : کاملا عادی ولی اکثر اوقات با آلارم گوشی بیدار میشم

فرشید : من رو کسی بیدار نمیکنه اخرین باری که صبح بیدارم کردن سال سوم بود دیگه از اون به بعد با آلارم گوشی

 

23.به چه ورزشی علاقه دارید و آیا در آن موفق هستید؟

علی:فوتبال - اره SoSo

نیما : فوتبال - پینگ پونگ ( 45 درصد بله )

والیبال : دارم تمرین و تلاش میکنم برای موفقیت البته هدفم بیشتر سلامتی هست

 

24.تا به حال به کسی اشتباهی پیام دادید که دردسر بشه ؟

علی: خیر  من اول فکر میکنم بعد حرف میزنم ( شاید شده باشه  یادم نمیاد 😅)

نیما : خداروشکر نه

فرشید : بله

 

25.چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

علی: هیچی

نیما : هیچی خداییش

فرشید : این رو خودم نمیدونم باید از دوستام بپرسید 

 

26.دروغی که اینجا گفتی ؟

علی: نگفتم

نیما : هنوز نگفتم تا بریم پایین تر ببینیم خدا چی میخواد 🤣

فرشید : تاحالا نگفتم ولی شاید بگم ولی بعیده چون علی خیلی حساسه

 

27.تو بیان چند تا اکانت داری ؟

علی: یک اکانت با دو وبلاگ

نیما : یکدونه

فرشید : یکی

 

28.اولین دوستتون توی بیان ؟

علی:اون

نیما : علی و فرشید

فرشید : بیک ولی اولین نیست با 5 نفر همزمان دوست شدم

 

29.چند بار تو بلاگ ناله کردید ؟

علی:کم ولی از دست خودم نبوده

نیما : تا حالا نکردم الحمدالله

فرشید : تاحالا ناله نکردم

 

 

خیلییی بود

ولی ممنون که خوندید 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

و نظر کارشناسیتون رو درباره ما سه نفر بگید اگ زحمتی نیست 

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ | متفرقه | چالش
نویسنده : ARN
تاکنون ۹ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
سجاد سعیدی دوشنبه ۰۴ اسفند ۹۹ | ۱۱:۱۷

دیگه به من که نگین بعضی از سوالا پیچوندین هاااااا
شیطونا :)

نه بعضیاش بی ادبی بود و ...   دوتاش رو هم فقط تغییر دادیم که خب بد بود
و همین تریبون هم میگم که اگر اون سوال ها بود جواب ما( نه ) بود
بازم خیلی ممنون😘
👑H.J👑 دوشنبه ۰۴ اسفند ۹۹ | ۱۱:۲۲

یکم حجم مطالب زیاد بود حقیقتا وخ نکردم بخونم ولی در کل


-موفخ باشین

بله  بقیه بلاگ ها هم زیاد بود
ولی میتونی ذخیرش کنی و بعدا بخونی
سرگرم کنندس 
ممنون
M.M J. | دوشنبه ۰۴ اسفند ۹۹ | ۱۱:۲۳

جالب بود👏🙃👌😉

خواهش میکنم

M.M.R | سه شنبه ۰۵ اسفند ۹۹ | ۰۹:۲۸

خیلی خوب 
خوشمان آمد

سپاس
SINA.SH سه شنبه ۰۵ اسفند ۹۹ | ۱۱:۵۹

😁😂😐
جالب بود 🙌

^ ^ يكشنبه ۰۶ تیر ۰۰ | ۲۰:۳۵

سلام 

 

 چطوری ایرانی خخخخخخخخخخ

ممنون از زحماتتون همشون جالب بود 

خواهش میکنم
^ ^ يكشنبه ۰۶ تیر ۰۰ | ۲۳:۲۹

خواهش متقابل 

راستی یه درخواست میتونید به من هک کردن رو یا د بدین 0-0 میدونم بی ادبی و گستاخیه ولی من باید یکی رو سرجاش بنشونم 0-0 

ممنونتون میشم 0-0

شرمندم من چیز خاصی از هک نمیدونم
ولی دوست دارم یاد بگیرم
^ ^ سه شنبه ۰۸ تیر ۰۰ | ۱۳:۱۱

اهاااااااااااا نه بابا اشکالی نداره فداای سرتون

هر وقت یاد گرفتین فقط بگین از کجا گرفتین تا منم به اونجا مراجعه کنم چون نمیخوام مزاحمتون بشم 

باز هم ببخشید که همچین سوالی پرسیدم 0-0

😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سیب آبی

تیم سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ما در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق برای سیب آبی محفوظ است . هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ((قالب از نقل بلاگ))

برای دیدن نقشه وبلاگ کلیک کنید