تست کیبورد مک و ویندوز :: سیب آبی

webcodes

سیب آبی

سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

تست کیبورد مک و ویندوز

 

سلام

بالاخره تونستم یه مطلبی بزارم

امیدوارم تکراری نباشه چون یادم نمیاد

 

یک سایت خیلی زیبا و خوب برای تست کیبورد 

هم برای مک و هم برای ویندوز

 

شما که بفکر سیستمت هستی، شماکه مراقب سیستمت هستی ، همین حالا عضو شو 

عِوا نه برو بزن رو لینک

 

مراحل کارش اینکه وقتی وارد سایت شدین دکمه هارو بزنین و ببینین کدوماش کار نمیکنه  همین

موفق باشین

اخجون تونستم مطلب بزارم  هورااااا خیلی خوشحالم   🤩🥳🤪🧐

کیا مک دارن؟؟

تست کیبورد

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ | معرفی سایت | تست های لازمه
نویسنده : ARN
تاکنون ۴ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
srs شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ | ۱۱:۰۹

خوب بود

 

عالی بود 👌
mahdi beiki | شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ | ۱۱:۲۱

قبلا مک داشتم 

مک خیلی راحته کار باهاش

به درد آدم های پولدار و تنبل و حرفه ای میخوره

من همشون بودم به جز پولدار 😂

اوکی
ایشالله وقت گل نی که پولدار شدم برم مک بگیرم
البته خودم ویندوز رو پیشنهاد میکنم
عرفان‌‌ ‌‌‌‌ | شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ | ۲۱:۲۱

فقط ویندوز :)

درود بر تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سیب آبی

تیم سیب آبی ، تیمی قدرتمند برای معرفی و آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ما در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق برای سیب آبی محفوظ است . هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ((قالب از نقل بلاگ))

برای دیدن نقشه وبلاگ کلیک کنید